fy fan för plugg!

igår plugga jag sönder mig,fick till och med en blåsa på fingret för jag skrev så mycket. ska sätta igång snart igen,
berättade itne om gårdagen men finns inget att säga om den förutom att det blev tåra och ilska herregud! haha aja glömmer vi det. tack förresten julia! träffade jacob en stund och snacka lite om allt och inget. nejååh vad jag blir stressad av skolan! gaash orkar iinte!
nu ska jag:
- göra klart 2 so rapporter om valet
- svenska, om sanne salomen eller vad hon heter fakta och redovisa i morgon
- so prov som vi ska ha i morgon 42 ord och 46 frågor
- no prov på fredag så måste plugga det
mnej men vad roligt för dig denise jätte kul
bild på videoblogg på mig och fanny med julia och bea , mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0