ja fast naej

lite halvtaskig uppdatering men så blir det i veckorna. en spännande dag i skolan idag lörorik haha.. nej men så kan det gå ibland faktiskt. ställer alltid upp för mina närmaste vänner och idag var det denise en ren självklarhet. aja efter skolan blev det lite pasta sallad till käek men empan på besök mysigt, sen blec det träning på dirren typ och när jag kom hem kunde jag inte slita mig från idol när jag igentligen skulle pkuggat fy julia.fy. får köra plugg heela dan imrn kommer inte palla. aja imorgon är det orientering i skolan taggarååå, eller? mja ingen höjdare sådär men jag och fanny är grymma eller var ilf hehe. nej usch nu ska jag avsluta mitt bajstråkiga inlägg med ett godnatt, godnatt allihopa!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0