jarrå

seeg skolan med orintering, haha ment to be så fick jag och denise trotts att vi går i olika klasser (men har idrott samtidigt) samma karta och det blev vi mot skogen helt enkelt haha. det gick faktiskt bra för oss! efter att jag missat 111 halv fick jag vänta en halvtimme så då fick det bli en godispåse suck. träffade på frida öberg vid bussen också :) juste idag kom upplands truppen ut och jag kom vidare, känns faktiskt riktigt skönt. nej nu väntar so boken och satan vad jag måste plugga nu.. prov imorgon och svårt är det. hoppas på att vi köper hem något gott att äta och kl 8 ska jag ha pluggat klart för idol haha, nej nu ska jag skynda mig lite puss så länge

bild från gottland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0